gopro.banner

GoPro krimpt in en niet alleen met de Hero Session

GoPro krimpt in en niet alleen met de Hero Session
14 januari 2016
Met de feestdagen achter de rug kijkt GoPro tegen een teleurstellend jaar 2015 aan.
De verkopen lopen terug en de merken TomTom, Garmin, Sony en Xiaomi veroveren in sneltreinvaart marktaandeel.
GoPro blijft marktleider maar zonder innovaties en betere marketing kunnen zij zomaar de volgende Blackberry of Nokia worden.

Een groot gemis is volgens ons dat GoPro nog geen optische en/of mechanische image stabilizer heeft zoals de topmodellen van Sony en SJCam al geruime tijd kunnen.
Wij gebruiken nu vaak de handheld Feiyu Tech 3-axis Gimbal of langdurige video bewerkings software om de beelden stabiel te krijgen dus kom op GoPro, make it happen.



Reactie schrijven op GoPro krimpt in en niet alleen met de Hero Session


1420334616-betaalmethoden-header.jpg
Winkelwagen




Selecteer taal
1420398260-Winkelwagen.jpg

GoPro2day.nl | e-mail: klik om ons te mailen | skype: gopro2day | KVK: 57793638 | BTW: NL163963009B01 | IBAN: NL45KNAB0720144264 | BIC: KNABNL2H | Nederland |  Powered by Bol.com